Visió, missió i línies estratègiques

A l’any 2015 es va redactar el pla estratègic 2015-2020 que recull la visió, missió i línies estratègiques de l’entitat

Defensar els drets i apoderar a les persones amb autisme i les seves famílies, acompanyant-les al llarg de la seva vida, per aconseguir vides plenes i incloses a la societat.

Ser l’entitat de l’autisme de referència a Catalunya que doni una resposta integral a totes les persones amb autisme i a les seves famílies durant tot el seu cicle vital per a que tinguin vides dignes, plenes i se sentin acompanyades i incloses a la societat com la resta de persones ciutadanes.

Compromís Social

Promovem la transformació social pel que fa a la mirada que la societat té sobre l’autisme i acompanyem amb respecte, comprensió, empatia i dedicació a les persones amb autisme i les seves famílies.

Excel·lència

Treballem cada dia des d’un punt de vista rigorós i científic per aprendre més sobre l’autisme i per oferir serveis innovadors i de qualitat.

Cohesió

Treballem en equip —persones amb autisme, famílies, professionals i Junta— per aconseguir una organització efectiva, àgil i flexible, que ens permeti tenir un major impacte social.

Transparència

Generem confiança i credibilitat, tant interna com per les administracions, donants i societat en general, posant a disposició pública informació clara sobre les implicacions econòmiques i d’impacte social de les nostres activitats.

+ VISIÓ

+ MISSIÓ