Tinycottons x Aprenem, nou disseny samarreta solidària

Comentaris tancats a Tinycottons x Aprenem, nou disseny samarreta solidària
Camiseta autismo Tinycottons Aprenem
Camiseta azul autismo Tinycottons
Camiseta autismo Tinycottons blanca

Tinycottons presenta un nou disseny de samarreta solidària, amb motiu del Dia Mundial de Conscienciació sobre l’Autisme i sota la campanya #acasadeblau #ConnectatAlBlau d’Aprenem.

La marca de moda infantil i de dona se suma, un any més, a la campanya de conscienciació per a fomentar la inclusió i el desenvolupament de les persones amb autisme.

El passat dia 2 abril, vam celebrar el Dia Mundial de conscienciació sobre l’Autisme, un trastorn neurològic que afecta la percepció i al processament cerebral de la informació amb una prevalença d’1 de cada 100 naixements, encara que recentment un estudi de 2019 sobre incidència dels diagnòstics a Catalunya ha posat de manifest un increment del mateix passant de l’1% de la població al 1.23% amb una proporció de sexes de 4.5 a favor dels nens i amb un major augment dels diagnòstics en nenes i en nens de 2 a 5 anys. Per tant, cal tenir en compte que aquest índex, lluny d’estancar-se o disminuir, creix de forma constant.

El TEA (Trastorn de l’Espectre Autista) és un trastorn permanent que persisteix al llarg de la vida. Tot i que les persones amb TEA són ciutadans/nes de ple dret són especialment vulnerables per les especificitats del trastorn. Per tant, s’han d’oferir  els suports necessaris en tots els àmbits de la seva vida per a garantir la inclusió educativa, laboral i social.

Tinycottons, un any més s’uneix a Aprenem, a través d’aquesta iniciativa per a sensibilitzar al conjunt de la societat, potenciar el respecte per la diversitat i donar a conèixer les característiques del TEA.

Tinycottons posa a la venda una samarreta solidària, els beneficis de la qual s’aportaran íntegrament a l’associació Aprenem. La samarreta unisex està disponible en talles XS, S, M i L; i té un preu de 18€.  En aquests enllaços podreu trobar la samarreta per infants i per adults:

En Gerard Lazkano, fundador de Tinycottons i pare d’un nen afectat amb autisme, ha manifestat el seu compromís en ajudar desinteressadament a l’associació en la defensa per a l’aplicació efectiva dels drets de persones amb TEA i les seves famílies.

Des d’Aprenem volem posar en valor el suport d’empreses compromeses amb les persones amb autisme com Tinycottons, ja que això ens anima a seguir avançant en la nostra tasca de conscienciació sobre l’autisme i promoure valors com el respecte a la diversitat, la solidaritat i la col·laboració com a eixos de la transformació social.