Aprenem premiada als II Premis Inclusius de l’Esport Català

Comentaris tancats a Aprenem premiada als II Premis Inclusius de l’Esport Català
Sortida de la cursa solidària Correblau

L’ASSOCIACIÓ APRENEM PREMIADA ALS II PREMIS INCLUSIUS DE L’ESPORT CATALÀ AMB EL PROJECTE CORREBLAU

Cursa Correblau d'Aprenem

Aquest dimarts 1 de desembre, coincidint amb la setmana en què es commemora el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat (cada 3 de desembre), s’ha celebrat la segona edició dels Premis Inclusius de l’Esport Català. Uns guardons en forma de beques que volen fomentar i donar suport a la pràctica de l’esport inclusiu per part de persones, associacions i empreses compromeses amb aquest àmbit esportiu.

L’acte de lliurament en format virtual ha tingut lloc de forma digital al Palau de Pedralbes de Barcelona, i ha comptat amb l’assistència de la molt honorable Consellera de Presidència, Meritxell Budó, el Secretari General de l’Esport, el Sr. Gerard Figueras i el president d’ONAT, Sergi Mingote, entre d’altres.

Meritxell Budó a la cerimònia dels premis
Gerard Figeras a la cerimònia dels premis
Sergi Mingote a la cerimònia dels premis

Aprenem ha estat premiada pel Projecte Correblau, la cursa solidària per a la inclusió escolar dels infants i joves amb autisme. Els fons recaptats amb el Correblau es destinen a un programa de diferents accions formatives i de sensibilització als centres escolars per tal de millorar la inclusió educativa de l’alumnat amb autisme a l’escola ordinària per donar eines i estratègies als docents per a la inclusió escolar, avantsala de la inclusió social. Es tracta d’un programa que promou els valors de la capacitat, el foment de l’autonomia personal i de la inclusió social, dimensions que permeten una millora de la qualitat de vida de les persones amb Trastorn de l’Espectre de l’Autisme  i de les seves famílies.

Volem fer extensiu aquest reconeixement  als/les més de 800 participants que any rere any fan del Correblau una cursa de més rellevància, al voluntariat que ho fa possible i és imprescindible en un acte solidari com el Correblau, als patrocinadors i col·laboradors compromesos amb la inclusió de les persones amb autisme, i a les diferents entitats que recolzen el projecte.

La sisena edició del Correblau serà el pròxim 14 de novembre al Parc de Fòrum si la situació de la pandèmia ho permet, si no s’adaptarà al context d’aquell moment en format digital!

En aquesta cursa es realitzaran dues proves (5Km i 10 Km) a la plaça del Fòrum, un lloc ideal per la pràctica del running a la ciutat de Barcelona amb vistes espectaculars sobre el Mediterrani quan travessem per damunt la passarel·la elevada. Un recorregut obert a totes aquelles persones que vulguin passar un matí inclusiu, esportiu i solidari. Un dia especial, un matí on tots i totes els i les participants duguin a terme una mateixa activitat  de caràcter lúdic i inclusiu, al mateix temps que contribueixen a un sistema educatiu per a tothom.

Us animem a reservar-vos la data i us hi esperem per córrer plegats per la inclusió escolar de les persones amb autisme.