Participa al Road to London!

Comentaris tancats a Participa al Road to London!

road-to-chicagoRecordeu la família de l’Albert, l’Itziar, en Jaume i en Pau? Es tornen a posar en marxa per aconseguir fer realitat un nou repte solidari: completar les 6 WORLD MARATHON MAJORS, és a dir, les 6 grans maratons que se celebren a nivell mundial. El seu gran objectiu és fer possible projectes encaminats a la inclusió dels nens, nenes i joves amb TEA en les activitats esportives!

Aquest projecte ha rebut recentment una beca “Persigue tus sueños” de GAES, però nosaltres també hi podem contribuir a través de la web elmeugradesorra.org. Totes les donacions que rebin, entraran en un sorteig de productes del patrocinadors! Només falta un mes i mig per a la marató de Londres. Els hi donem un cop de mà?

Aquest repte que va començar l’any 2013, ja ha permés que més de 30 nens de l’associació hagin pogut fer esport amb suport!