Nova junta de l’associació Aprenem

Comentaris tancats a Nova junta de l’associació Aprenem
Nens amb autisme agafats de la mà

NOVA JUNTA

Els socis i sòcies d’Aprenem van votar el passat 30 de juliol a l’assemblea extraordinària la nova Junta de l’entitat. Es tracta d’un equip de 9 persones (mares, pares i col·laboradors/es) que volen millorar la qualitat de vida de les persones amb autisme i les seves famílies. Quatre d’ells ja formaven part de l’anterior Junta i s’hi incorporen cinc noves cares amb idees i energies renovades.

Us els presentem:

Lídia Garcia serà la nova Presidenta d’Aprenem, amb Montse Heredia com a Vicepresidenta i Secretària. Liliane Martínez en serà la Tresorera i Maya Castañer la Portaveu. Els vocals són Emili Navarro, Francesc Sistach, Mònica Fernàndez, Dolors Palacín i Màrgara Sedeño. Tots ells coneixen de primera mà l’autisme i també les àrees de responsabilitat que assumeixen en aquesta nova Junta.

Durant els pròxims anys, la nova Junta se centrarà a desenvolupar un Pla Estratègic, un Pla de Comunicació, un Pla de Cohesió i un Pla de Desenvolupament Organitzatiu, amb l’objectiu de continuar oferint un servei d’informació i acompanyament a les famílies sòcies, actualment més de 550, de la manera més eficaç possible.

A tall d’exemple, Aprenem vol fer un pas endavant en serveis, atenent a totes les etapes vitals i necessitats de les persones amb autisme. Un altre dels objectius és enfortir la relació amb els socis/es, creant nous espais de trobada i empoderant el voluntariat intern.

Malgrat que la crisi de la Covid-19 ha afectat també l’entitat, la intenció dels membres de la Junta és que aquests plans contribueixin a minimitzar-ne l’impacte i que Aprenem pugui continuar garantint els serveis que presta a les famílies sòcies des de 2006.

Els membres de la nova Junta 2020 expressen la seva ferma intenció de contribuir a la defensa dels drets de les persones amb autisme i les seves famílies davant possibles vulneracions de drets en qualsevol àmbit.

Ben aviat, més notícies!

Moltes gràcies pel vostre suport.