Moltes Gràcies per connectar-vos més que mai!

Comentaris tancats a Moltes Gràcies per connectar-vos més que mai!

2 d’abril, Dia Mundial de Conscienciació sobre l’Autisme

Benvolguts/des Amics/Amigues,

Abans que res esperem que tant vosaltres com els vostres familiars i amistats estigueu bé, volem també aprofitar per fer-vos arribar tot el nostre afecte per aquests dies tan difícils.

Menció especial per les nostres famílies per les quals el confinament està resultant especialment difícil, per aquest motiu recordar-vos que seguim al vostre costat i podeu comptar amb nosaltres per les diferents vies de consulta habituals.

Volem expressar des de la Junta d’Aprenem i Equip Directiu el nostre més sincer agraïment per la vostra implicació en la campanya #acasadeblau #connectatalblau en commemoració del 2 d’abril, Dia Mundial de l’Autisme. En un any tan complicat donades les circumstàncies, la participació ha estat màxima, milers de famílies, entitats, empreses i persones individuals, heu demostrat el vostre suport amb les persones amb autisme i les seves famílies connectant-vos al blau.

En nom de les més de 550 famílies que representem i en nom de les persones amb autisme, moltes gràcies a tots i totes per aquest fort impuls, des de l’entitat continuarem defensant els DRETS dels nostres fills i filles per millorar la seva qualitat de vida i aconseguir la seva plena inclusió social, educativa i laboral.

Desitgem que aquesta situació es resolgui tan aviat possible i esperem poder celebrar-ho plegats, tal com ho teníem previst, ben aviat!

Cuideu-vos molt i quedeu-vos a casa!

La Junta i Equip Directiu!