La samarreta de Desigual que mostra el costat creatiu de l’autisme

Comentaris tancats a La samarreta de Desigual que mostra el costat creatiu de l’autisme

Amb motiu del dia Mundial de Conscienciació de l’Autisme Desigual va presentar sota la direcció artística de Liam una samarreta solidària per mostrar el costat més creatiu de l’autisme.

Aquest any el dissenyador de Desigual Kids, Juergen Bumann, ha co-creat amb el seu fill Liam, un infant amb autisme, una samarreta plena de creativitat i color on un percentatge dels beneficis de la mateixa aniran destinats a l’associació Aprenem.

En Liam, co-creador de la samarreta, abraça i dibuixa molt, li agrada la música, els colors i les textures. També li agrada combinar tots els colors, és molt afectuós i li encanta riure. Acaba de complir sis anys i allà on va enamora a tothom i ell ha creat la seva pròpia samarreta per Desigual.

El seu pare, Juergen Buman, és dissenyador de roba per a infants a Desigual des de fa uns 10 anys i aquest any volia fer un homenatge als seus fills.

Desigual presenta una samarreta feta a 6 mans. Direcció artística i dibuix de Liam, disseny del seu pare i detalls de números a l’esquena del seu germà bessó l’Adam. Una samarreta de cotó 100% orgànica que mostra el costat més creatiu de l’autisme.

Camiseta Desigual Autismo espalda
Camiseta Desigual Autismo vista frontal

Compra la teva samarreta solidària!

A través d’aquesta iniciativa solidària Desigual se suma a la sensibilització al conjunt de la societat, a potenciar el respecte per la diversitat i a donar a conèixer les característiques del TEA.

Des d’Aprenem considerem que iniciatives com aquesta ens ajuden a visibilitzar i a continuar treballant en projectes orientats a les persones amb TEA perquè puguin accedir als suports necessaris que garanteixin la seva inclusió educativa, laboral i social com a ciutadans/nes de ple dret.

Valorem necessari la implicació d’empreses compromeses amb les persones amb autisme com Desigual perquè donen més força i visibilitat al trastorn i encoratja a Aprenem a seguir avançant en la nostra tasca de conscienciació sobre l’autisme i promoure valors com el respecte a la diversitat, la solidaritat i la col·laboració com a eixos de la transformació social.