Activitats en família

Amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones amb trastorn de l’espectre autista i de les seves famílies, desenvolupem diferents activitats d’oci familiar,  així com espais de trobadaintercanvi i coneixement entre pares i mares. Sempre des d’una perspectiva d’igualtat, inclusió social a tots els nivells, participació comunitària, treball en xarxa i promoció de l’autonomia.

Organitzem per exemple sortides de cap de setmana, cinema adaptat i d’altres trobades en les que s’ofereix  un espai de lleure, en el qual es promou la interacció amb d’altres famílies, així com l’intercanvi d’experiències, coneixements i diversió.

Aquestes activitats sempre es fan en entorns ordinaris però tenint en compte les necessitats dels infants amb TEA, col·laborant així a la seva inclusió i a fomentar el coneixement del trastorn per part de la societat

TÍTOL DATA
Taller de galetes per a infants amb TEA
Estem preparant un taller per xopar-nos els dits!
16 de desembre 2017
Hem participat a la 36a Fira de la Ratafia!
Gràcies a l'ajuntament de Santa Coloma de Farners hem pogut tenir un espai a la fira i fer difusió del nostre projecte a la província.
11 i 12 de novembre 2017
Inauguració de la Delegació de Girona
Amb molt il·lusió i ganes vam celebrar la obertura de la Delegació.
4 de novembre 2017
I Caminada popular solidaria de l'Avellana
Una bona ocasió per caminar, passejar a l'aire lliure i passar un dia en família solidari!
7 d'octubre 2017
Anem a veure el Barça!
Gràcies a la Fundació FCBarcelona podrem anar a veure i animar el Partit de la Copa del Rei
29 de novembre