Gràcies per fer possible un 2 d’abril màgic!

Comentaris tancats a Gràcies per fer possible un 2 d’abril màgic!

pdf-aprenemAbans de que arribi el gran dia, no podem deixar passar l’oportunitat de donar les gràcies als patrocinadors que fan possible el 2 d’abril.

Gràcies un any mes per la vostra solidaritat i per entendre com és de necessari que la societat assumeix la necessitat de la inclusió de les persones amb autisme.

Aquest any les entitats, empreses i institucions que han fet possible la campanya ‘Connecta’t al blau’ són:

• Ajuntament de Barcelona
  • betevé