Gerard Heredia estrena “Així sóc”, una cançó solidària per a Aprenem

Comentaris tancats a Gerard Heredia estrena “Així sóc”, una cançó solidària per a Aprenem
Aixi-Soc-canço-Aprenem

GERARD HEREDIA ESTRENA “AIXÍ SÓC”, UNA CANÇÓ SOLIDÀRIA PER A APRENEM

Així sóc és una cançó solidària que Gerard Heredia ha produït en col·laboració amb Gerard Aledo i amb la participació de les famílies d’Aprenem Autisme, algunes de les quals apareixen al videoclip. El senzill està dedicat a les persones amb Trastorn de l’Espectre Autista i visibilitza la seva realitat.

Gerard Heredia ens va conèixer durant el confinament i des de llavors s’ha implicat en diverses iniciatives solidàries, com ara actuacions musicals per a l’entitat. Aquest cop, però, la col·laboració va més enllà, amb la creació d’una cançó que esdevindrà l’himne d’Aprenem Autisme.

A Heredia i Aledo els acompanyen Elisabet Escoda a les segones veus, David Mesas al piano, Miguel Zorzano Zumarán al baix, Pere Garcia a la percussió i Diego Román a la bateria.