Finalitza el Curs Escolar

Comentaris tancats a Finalitza el Curs Escolar

Un cop més, finalitza el Curs Escolar! Un any més, contents de tot l’esforç i energia que els nostres fills i filles han demostrat en cada instant per aprendre i per seguir endavant.

A Aprenem continuem apostant per la promoció de la capacitat, pel foment de l’autonomia i de la inclusió social, àmbits que permeten una millora en la qualitat de vida de les persones amb autisme i de les seves famílies. I la inclusió escolar és l’avantsala de la inclusió social, sense una escola inclusiva no pot existir una societat inclusiva.

El col·lectiu d’alumnes amb autisme és el que presenta un índex d’inclusió escolar més baix a Catalunya d’entre les diferents discapacitats. Però els infants amb autisme no només tenen dret a l’escola ordinària, sinó que, a més, és per ells la millor modalitat d’escolarització segons tots els experts