Èxit de la III Edició del Correblau: La cursa per la inclusió escolar

Comentaris tancats a Èxit de la III Edició del Correblau: La cursa per la inclusió escolar

Gairebé 500 persones van participar en la 3a edició de la cursa CorreBlau, gaudint d’un matí molt especial, en el qual l’esport, la inclusió i la solidaritat van estar presents.

Milions de gràcies a tots i totes els que ahir vau fer possible el CorreBlau! Moltes gràcies a totes les persones que vau venir a caminar, córrer, animar, voluntaris, voluntàries, col·laboradors, entitats, empreses patrocinadores i col·laboradors per haver-nos ajudat a fer possible la cursa per la inclusió de l’alumnat amb autisme a l’escola ordinària: Gaes, Cultivar, Tram, Run2live, La Salle Comtal, Font Agudes, 7sports, Miura, la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona.

Un dia ple d’inclusió, de tolerància, de diversitat, compartit al Parc de la Ciutadella a Barcelona!

Destinarem els fons recaptats a fer possible la inclusió escolar dels infants amb autisme!  Seguirem lluitant cada dia, encara amb més força, per fer possible la inclusió de les persones amb autisme!!

Ens veiem en la pròxima edició del Correblau!!! Moltes gràcies a tots i totes!!