Inscripció/donatiu

Cursa 42Km

Has escollit el repte de 42Km.

Fes clic en el botó per formalitzar l’inscripció i aportar 42€ per l’autisme.

En finalitzar el pagament trobaràs en pantalla el botó per descarregar el teu dorsal. També el podràs descarregar en el correu de confirmació de la teva inscripció.

Suma’t al Repte Strava el 19 de juliol!

El 19 de juliol suma’t al repte #LaConnectaRUN del Club Aprenem en l’aplicació Strava.
Quan realitzis la teva inscripció a la ConnectaRUN, només has de fer clic per a acceptar el repte Strava i rebràs una invitació al Club Aprenem. Una vegada ja en el Club Aprenem, només has de sumar-te al repte al qual t’hagis inscrit i el 19 de juliol enregistrar la teva activitat i compartir la teva marca.

Recorda

La ConnectaRUN la podràs realitzar en el dia i hora que tu triïs durant la setmana del 13 al 19 de juliol. El lloc on córrer/caminar i els quilòmetres a realitzar seran el que hagis escollit.

Product price
Additional options total: