Comentaris tancats a IV Correblau. Cursa solidària per a la inclusió escolar de l’alumnat amb autisme.

El diumenge 21 d’octubre a les 10 del matí, al Parc del Fòrum tindrà lloc la IV edició del Correblau. Durant 5 km correrem, o caminarem, per la inclusió escolar de l’alumnat amb autisme.

Amb aquesta cursa pretenem:

– Apropar a les persones amb autisme a tothom per afavorir el contacte i, així, trencar mites.

Sensibilitzar a la societat sobre les necessitats de les persones amb autisme i les seves famílies.

– Reivindicar els drets de les persones amb autisme.

– Aconseguir la seva inclusió escolar.

El temps estimat per realitzar el recorregut solidari és d’una hora i el pot fer tothom que així ho desitgi (els menors de 16 anys hauran de realitzar la cursa acompanyats d’un adult que es responsabilitzi). El Correblau està oberta a totes aquelles persones que vulguin passar un matí integrador, esportiu i agradable.

Els fons recaptats es destinaran íntegrament al projecte solidari d’acompanyament a l’escolarització de l’alumnat amb autisme per tal de millorar la seva inclusió educativa a l’escola ordinària, avantsala de la inclusió social. A la vegada, aquest projecte a través de diferents accions formatives i de sensibilització persegueix trencar barreres, fent possible a través de la pràctica real la inclusió d’aquests/es alumnes amb un estil cognitiu especial. Es tracta doncs, d’un programa que promou els valors de la capacitat, foment de l’autonomia personal i de la inclusió social. Les dimensions que permeten una millora de la qualitat de vida de les persones amb Trastorn de l’Espectre de l’Autisme i de les seves famílies.

Per tant, el Correblau és una acció dinàmica esportiva i familiar que persegueix la inclusió escolar dels alumnes amb autisme presentant, a través dels beneficis obtinguts, els serveis i els suports adients per millorar la resposta que la nostra societat dóna a aquest col·lectiu.

Per tot això, el diumenge serà un dia especial, un matí on tots i totes realitzem una mateixa activitat de lleure inclusiva, al mateix temps que contribuïm a un sistema educatiu per a tothom.

El Correblau és més que una carrera solidària, pretén ser el referent de la ciutat de Barcelona a difondre la inclusió escolar de l’alumnat amb autisme.

Ajuda’ns a millorar la qualitat de vida de les persones amb TEA i que la seva inclusió a l’escola ordinària sigui real? Inscriu-te AQUÍ!

El diumenge 21 d’octubre omplim el Fòrum!

Fem un matí de running popular i solidari!.

Comptem amb tu!

Activitat: IV CORREBLAU. Cursa per la integració educativa de l’alumnat amb autisme.

Modalitat: caminar o córrer

Dia: 21.10.18

Lloc: Parc del Fòrum

Serveis: de guarderia, d’avituallament d’aigua en el km 5.

Cost: 12 € (7€ de gestió, samarreta i xip i 5 € destinats al projecte solidari d’inclusió educativa)

Cost dorsal zero, solidari: 5 €

Més informació i inscripcions: 7sports.es/correblau