COMUNICAT CORONAVIRUS (COVID-19) – Associació Aprenem

Comentaris tancats a COMUNICAT CORONAVIRUS (COVID-19) – Associació Aprenem

Associació Aprenem
Dijous 12 de març de 2020

A causa de la situació de contenció sanitària generada pel coronavirus (COVID-19), des de l’Associació Aprenem suspenem les activitats previstes per les pròximes setmanes, tant pel que fa a les activitats de lleure, servei d’intervenció terapèutica, tallers, jornades,… com totes les relacionades amb la Campanya #Connectatalblau. Ens posarem en contacte personalment amb aquelles persones que es vegin afectades directament per aquest fet.

Les circumstàncies canvien minut a minut, per aquest motiu confirmem que queden ajornades i posposades totes les activitats fins a nova data i us recomanem estigueu atents/es als canals de comunicació d’Aprenem (Twitter, Instagram, Facebook i webs www.associacioaprenem.org www.connectatalblau.org) on publicarem la restauració dels diferents serveis i noves dates per les diferents activitats de la Campanya #Connectatalblau.

Restem atents als comunicats oficials de la Generalitat de Catalunya i Autoritats Sanitàries.

L’activitat de l’equip tècnic segueix amb normalitat, estem a la vostra disposició pel que necessiteu.

La Junta.

Veure comunicat oficial