Canal de denúncies

IMPORTANT

Aquest Canal de Denúncies està exclusivament dirigit a recollir denúncies sobre conductes irregulars dins d’Aprenem Autisme en contra del Codi Ètic de l’entitat. Si el que desitja és realitzar una consulta sobre el nostre Codi Ètic de Conducta o una altra normativa interna, ha de fer-ho a través d’aquest formulari.

Aquest canal està a la disposició de tots els grups d’interès: persones treballadores, voluntàries, sòcies, donants, persones relacionades amb l’entitat, empreses, proveïdors, etc. Per a poder realitzar un seguiment adequat de la denúncia, se sol·licita informació que permeti contactar amb la persona denunciant.

No obstant això, si desitja realitzar una denúncia de manera anònima, faci-ho a través del telèfon 93 182 49 38 o enviant el seu escrit per correu postal, a l’atenció de Susi Cordón, directora d’Aprenem Autisme, a la següent adreça: C/ Consell de Cent, 616, local, 08026 de Barcelona.

Àmbit del Canal de Denúncies

Aquest canal NO està destinat a recollir suggeriments, comentaris o consultes sobre les activitats d’Aprenem Autisme. En aquest cas es pot utilitzar aquest formulari de contacte.

Tota denúncia rebuda serà analitzada i tramitada d’acord amb el que s’estableix en el Protocol del Canal de Denúncies i Recerques Internes d’Aprenem Autisme.
Amb l’enviament del següent formulari de recollida de dades per a formalitzar la seva denúncia, vostè accepta la política de privacitat d’Aprenem Autisme.

Dades identificatives

• Informació adicional

• Relació amb l'organització

• Fets denunciats

• Proves dels fets denunciats

• Drop files here or
    Accepted file types: pdf, doc, docx, rtf, jpg, jpeg, png.
    Màxim 10 arxius, tamany màxim per arxiu 2Mb.