Bon Nadal Blau!

Comentaris tancats a Bon Nadal Blau!
Bon Nadal Tu ets la nostra estrella

BON NADAL BLAU!

L’Associació Aprenem et felicita aquest Nadal amb l’arbre de Nadal més blau i preciós que hem fet mai ple d’estrelles blaves!

Són tots ells i elles, les persones amb autisme, les seves famílies i tot l’equip professional d’Aprenem els que et desitgem un Bon Nadal i un pròsper 2021 amb aquest vídeo-felicitació que demostra que, malgrat les dificultats, les persones amb autisme i les seves famílies hi posen tot de la seva part, i més, per continuar endavant i superar els reptes del dia a dia.

Moltes gràcies per ser sensible a la realitat diària de les persones amb autisme.

Esperem que l’any vinent sigui millor en tots els sentits, nosaltres seguirem lluitant per defensar els drets de les persones amb autisme. I ho farem malgrat que la pandèmia no ens ho ha posat gens fàcil.

Bon Nadal Blau!