Aprenem arriba al Baix Llobregat

Comentaris tancats a Aprenem arriba al Baix Llobregat

img_1879L’associació APRENEM ha signat un conveni amb l’Ajuntament de Sant Joan Despí per obrir un nou punt d’informació de l’entitat que doni servei a tot el Baix Llobregat.

Aquesta nova delegació neix de la iniciativa de diverses famílies de la comarca i buscarà treballar des de una perspectiva més local, aprofitant els recursos del territori i impulsant nous projectes a la comarca.

Durant aquest curs 2016-2017 les activitats que es plantegen, a banda de la creació del punt d’informació i orientació a les famílies a Sant Joan Despí; són xerrades de suport a les famílies i de formació en TEA, creació de Grup de Pares i Mares del Baix Llobregat, diversos Projectes d’activitats de lleure propis i una activitat de la que ja s’han fet algunes sessions, l’Aprenem Bici.

El punt d’informació obrirà el proper dia 12 de gener i l’horari d’atenció serà els dijous de 15h a 19h, demanant cita prèvia a aprenem.atencio@gmail.com.