Cap de Setmana en Família

Comentaris tancats a Cap de Setmana en Família

El passat 29 – 30 de juny i 1 de juliol, unes 35 famílies vàrem gaudir del Cap de Setmana en Família; una activitat molt valorada pels socis i sòcies d’Aprenem. En aquesta ocasió vam estar en el Vilar Rural de Cardona (Bages, Barcelona) un lloc perfecte per desconnectar de les rutines del dia a dia.

Durant aquests dies, vàrem participar de la programació d’activitats pròpies del vilar, prendre el sol, refrescar-nos en la piscina i algunes famílies vàrem gaudir d’opcions més turístiques com visitar el Castell de Cardona i les Muntanyes de Sal.

En aquest sentit, donat que la meitat de les famílies era la primera vegada que participaven en aquesta activitat, l’equip de voluntàries de l’associació va organitzar diverses dinàmiques durant tot el cap de setmana per trencar el gel i potenciar la relació social entre les famílies i l’intercanvi d’experiències.

Aquesta activitat la realitzem en un entorn comunitari on nens/es amb i sense TEA i els seus germans/es comparteixen un mateix espai comú tot promovent la relació entre iguals i on a través del joc es diverteixen i es relacionen entre si. D’aquesta manera, també treballem els valors de la normalització i la inclusió social.

Si vols compartir alguna idea, dinàmica o suggeriment per al següent cap de setmana en família, estarem encantats que ens l’enviïs!

Moltes gràcies a totes les famílies per participar!