Activitats Formatives a Escoles

Comentaris tancats a Activitats Formatives a Escoles

Des d’Aprenem creiem que és molt important acostar l’Autisme a la societat, fent visible la seva realitat, trencant mites i estereotips i defensant els drets que tenen totes les persones amb trastorns de l’espectre autista (TEA) per aconseguir el màxim nivell en la seva qualitat de vida.

Per assolir aquest objectiu considerem que una de les millors maneres és oferir activitats formatives i de sensibilització per tal de donar a conèixer quines són les capacitats i necessitats de les persones amb TEA i quines accions es poden dur a terme per a facilitar-los una inclusió exitosa en la comunitat i l’obtenció d’una vida plena.

Des de l’entitat hem establert 4 línies de formació i una d’elles és la formació a escoles que ens ho sol·liciten. Són ja 10 les formacions realitzades a escoles aquest curs.

Aquestes formacions són possibles gràcies als fons recaptats a la cursa “Correblau” per la inclusió escolar. Moltes gràcies a tots/es els/les que ho vau fer possible!