Activitats en família

Des d’una perspectiva d’igualtat, inclusió social i participació comunitària desenvolupem diferents activitats d’oci familiar amb la finalitat de millorar la qualitat de vida dels infants i joves amb TEA i les seves famílies.

Algunes de les activitats que organitzem són sortides de cap de setmana, cinema adaptat i d’altres trobades en les que s’ofereix  un espai de lleure que té en compte les necessitats dels infants amb TEA i, alhora, promou la interacció amb d’altres famílies, així com l’intercanvi d’experiències, coneixements i diversió.

Aquestes activitats sempre es fan en entorns ordinaris per tal de donar a conèixer l’autisme a la societat per tal de trencar mites i estereotips.

TÍTOL DATA
Taller de galetes per a infants amb TEA
Estem preparant un taller per xopar-nos els dits!
16 de desembre 2017
Hem participat a la 36a Fira de la Ratafia!
Gràcies a l'ajuntament de Santa Coloma de Farners hem pogut tenir un espai a la fira i fer difusió del nostre projecte a la província.
11 i 12 de novembre 2017
Inauguració de la Delegació de Girona
Amb molt il·lusió i ganes vam celebrar la obertura de la Delegació.
4 de novembre 2017
I Caminada popular solidaria de l'Avellana
Una bona ocasió per caminar, passejar a l'aire lliure i passar un dia en família solidari!
7 d'octubre 2017
Anem a veure el Barça!
Gràcies a la Fundació FCBarcelona podrem anar a veure i animar el Partit de la Copa del Rei
29 de novembre