15 anys Aprenem Autisme: Nova imatge corporativa

Comentaris tancats a 15 anys Aprenem Autisme: Nova imatge corporativa
Banner-nova-imatge

15 ANYS APRENEM AUTISME: NOVA IMATGE CORPORATIVA

Avui, 2 de març, a falta d’un més pel Dia Mundial de Conscienciació sobre l’autisme  i coincidint que aquest any celebrem el nostre 15 aniversari, estem molt contents de presentar-vos un nou logotip i imatge corporativa per l’entitat.

Banner Nova imatge

Amb aquest canvi de logotip posem de manifest els 15 anys que l’entitat fa que està al costat de les persones amb autisme i de les seves famílies, per això incorporem la paraula Autisme al nom de l’entitat, una declaració del nostre compromís a seguir aprenent de forma constant sobre l’autisme al costat de les famílies i les persones amb autisme.

El nou logotip manté els colors originals, blau i taronja, i incorpora més colors que en conjunt representen la diversitat i el respecte a la diferència, valors que configuren el nostre ADN. Un nou logotip que transmet, també, els valors de l’entitat d’inclusió i cohesió social amb una imatge professional alhora que propera i actual.

Acompanyem el nou logotip de l’entitat amb el símbol creat per celebrar els 15 anys de l’entitat (2006-2021) que gràcies a tots/es vosaltres heu fet possible. Aprenem va néixer l’any 2006 per iniciativa d’un grup de famílies per defensar els drets de les persones amb autisme i les seves famílies.

El nostre compromís, pel qual hem lluitat durant tot aquest temps i pel que seguirem lluitant en els pròxims anys, és:

• Treballar per la defensa i aplicació efectiva dels drets de les persones amb autisme per millorar la seva qualitat de vida i aconseguir la seva plena inclusió social, educativa i laboral.
  • Sensibilitzar i difondre coneixement sobre el trastorn a les administracions i a la societat en general, fent pedagogia sobre els suports necessaris, sobre models d’intervenció basats en evidència científica i sobre la forma de ser de les persones amb autisme.
  • Proporcionar suport i orientació a les famílies de les persones amb autisme, apoderant-les per acompanyar de forma efectiva i segura el seu desenvolupament, i per viure el trastorn amb normalitat.
  • Promoure l’autonomia i desenvolupament personal de les persones amb autisme.
Banner Aprenem Cada Dia

En línia amb el nostre compromís i coincidint amb el nostre aniversari hem organitzat una gran campanya de sensibilització per celebrar el Dia Mundial de Conscienciació sobre l’autisme sota el lema #AprenemCadaDia  Connecta’t al Blau, avui dia encara existeixen nombrosos mites i tòpics en relació amb les persones amb autisme que constitueixen veritables barreres per a la seva plena inclusió social.

Aquesta situació s’ha posat en evidència especialment durant la pandèmia actual on ens hem trobat casos d’estigmatització i discriminació dels drets de les persones amb autisme.

És per això que des d’Aprenem celebrarem la Campanya ‘Connecta’t al blau’ amb diferents accions: la il·luminació de blau dels punts més emblemàtics de la província de Barcelona, accions solidàries de sensibilització en diferents centres educatius i AMPAS i on espais esportius i culturals de Catalunya se sumaran amb activitats solidàries.

A més, com a novetat, enguany comptarem amb el suport de persones populars que ens ajudaran a canviar i trencar aquests mites i estereotips, amb la campanya #AprenemCadaDia.

Banner Aprenem Cada Dia

També i com a novetat, realitzarem un esdeveniment online el mateix dia 2 d’abril, on llegirem el manifest que recull les peticions del col·lectiu de persones amb autisme. Durant l’esdeveniment hi ha prevista una taula rodona formada per persones expertes i de referència del sector de l’autisme que compartiran la seva experiència, pràctica professional i coneixement sobre recerques actuals del trastorn

Ja podeu visitar la  web www.connectatalblau.org, on anirem actualitzant la informació i on us anirem explicant totes les novetats especials d’aquest any.

Esperem que ens acompanyeu en tots aquests actes, nosaltres volem seguir acompanyant-vos molts anys més i que vosaltres estigueu al nostre costat.