Visió, missió i línies estratègiques

A l’any 2015 es va redactar el pla estratègic 2015-2020 que recull la visió, missió i línies estratègiques de l’entitat

A Aprenem creiem en un futur on és possible la plena inclusió de les persones amb TEA i l’acompanyament  integral a les famílies. Un futur on aquesta afirmació passi de l’ideal a la realitat, on es garanteixin els drets de les persones amb TEA i es disposi dels recursos i suports necessaris per a fer-ho possible.

Entenem per plena inclusió aquella que integra totes les dimensions de la vida d’una persona, en especial l’educació, la sanitat, el treball, l’habitatge, el lleure i les relacions socials.

Tenim un somni…

tags

La missió d’Aprenem Catalunya és:

Treballar per la defensa i aplicació efectiva dels drets de les persones amb TEA per millorar la seva qualitat de vida i aconseguir la seva plena inclusió social, educativa i laboral.
Sensibilitzar i difondre coneixement sobre el trastorn a les administracions i a la societat en general, fent pedagogia sobre els suports necessaris, sobre models d’intervenció basats en evidència científica i sobre la forma de ser de les persones amb TEA.
Proporcionar suport i orientació a les famílies de les persones amb autisme, empoderant-les per acompanyar de forma efectiva i segura el seu desenvolupament, i per viure el trastorn amb normalitat.
Promoure l’autonomia i desenvolupament personal de les persones amb autisme.

01

Promoure i defendre una intervenció terapèutica d’acord a la evidència científica des de la xarxa de serveis públics de salut, així com un diagnòstic acurat i precoç.

02

Promoure i defendre la inclusió educativa garantint els recursos necessaris per a que sigui real i efectiva des de la xarxa de serveis públics educatius.

03

Oferir i desenvolupar un servei d’informació i orientació a les famílies reconegut com a servei específic dins del catàleg de serveis socials.

04

Recopilar i proposar models de vida adulta que garanteixin els drets de les persones amb autisme i la seva qualitat de vida.

05

Sensibilitzar i difondre coneixement sobre el trastorn

+ VISIÓ

Tenim un somni…

tags
+ MISSIÓ

La missió d’Aprenem Catalunya és:

Promoure l’autonomia i desenvolupament personal de les persones amb autisme.
+ LÍNIES ESTRATÈGIQUES

01