Activitats en família

Amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones amb trastorn de l’espectre autista i de les seves famílies, desenvolupem diferents activitats d’oci familiar,  així com espais de trobadaintercanvi i coneixement entre pares i mares. Sempre des d’una perspectiva d’igualtat, inclusió social a tots els nivells, participació comunitària, treball en xarxa i promoció de l’autonomia.

Organitzem per exemple sortides de cap de setmana, cinema adaptat i d’altres trobades en les que s’ofereix  un espai de lleure, en el qual es promou la interacció amb d’altres famílies, així com l’intercanvi d’experiències, coneixements i diversió.

Aquestes activitats sempre es fan en entorns ordinaris però tenint en compte les necessitats dels infants amb TEA, col·laborant així a la seva inclusió i a fomentar el coneixement del trastorn per part de la societat.

swimming-pool-765312_1280
TÍTOLDATA

"Taller de germans"
Espai de caràcter lúdic adreçat a germans d'infants amb TEA. amb entre 4 i 6 anys

13,20 i 27 de maig
"VI Edició de Cinema per a tothom"
Vine a gaudir de les sessions de cinema amb unes condicions adaptades i obert a tothom! En aquesta edició veurem Mascotas!
5 de Març 2017
"Entrenament del FCBarcelona"
Moltes famílies van gaudir del primer entrenament del primer equip del Barça al Mini Estadi.
3 de Gener 2017

"Acomiada't de l'any des de les altures!"
Molts nens i nenes van gaudir del parc d'aventures Bosc Urbà de Barcelona, comptant amb persones de suport.
30 de Desembre 2016
"Partit Solidari del FCBarcelona"
Moltes famílies van poder gaudir i animar al Barça en el partit solidari de la Copa del Rei, per molts nens era el primer cop que anaven al Camp!
21 Desembre 2016
"Cap de setmana en família"
30 famílies de l'associació van gaudir de la neu i d'altres activitats al Campus Cerdanya, aquest cop vam veure animals, anar al skating i fer una passejada tots plegats
25-26-27 Novembre 2016
"V Edició de Cinema per a tothom"
Més de 300 persones van poder gaudir d'una pel·lícula d'entreteniment: La Casa Màgica, amb les condicions adaptades i obert a tothom.
13 Novembre 2016
"Alas para al autismo: Open Day Liceu"
Més de 120 persones van viure l'experiència d'anar a la Òpera per a nens/es amb les condiciones adaptades.
12 Novembre 2016
"Activitat aquàtica amb BCN Swimmers"
Moltes famílies van gaudir i conviure una jornada aquàtica amb la col·laboració dels nedadors d'aigües obertes BCN Swimmers.
25 Setembre 2016
"Cap de setmana en família"
Més de 35 famílies de l'associació van gaudir de l'estiu al Vilar Rural de Cardona.
1-2-3 Juliol 2016
"Taller Toca-Toca"
Els nois i noies de l'associació van gaudir del taller d'una manera guiada i amb suport. Van tocar i conèixer molts animals! Uns valents!
4 Juny 2016
"Camp Nou Experience"
Aquest cop les famílies van veure el Museu del Barça, trepitjar el camp i fer-se mil i una fotos!
30 Abril 2016
"Alas para el autismo: Open Day Aeroport"
15 famílies van viure l'experiència d'anar a un aeroport, muntar a un avió (sense volar) i conèixer com és la cabina del pilot, anticipar aquests esdeveniments ens ajuda molt!
2 Abril 2016
"Vam conèixer l'equip RCE Espanyol!"
Nens i nenes de l'associació van conèixer l'equip de futbol, on van fer un acte de col·laboració mitjançant una trobada amb els jugadors i fer una foto tots plegats!
24 Març 2016
"IV Edició de Cinema per a tothom"
Més de 300 persones van poder gaudir d'una pel·lícula d'entreteniment: Albert, amb les condicions adaptades i obert a tothom.
6 Març 2016
"Aprenem jugant a Lego"
Els nens i nenes de l'associació van fer una activitat amb una nova metodologia de Lego.
29 Gener 2016
"Entrenament del FCBarcelona"
4 Gener 2016

"Cap de setmana en família"
Més de 30 famílies de l'associació van gaudir de la neu al Campus Cerdanya, un cap de setmana pensada per compartir entre famílies.
25-26-27 Novembre 2015
"III Edició de Cinema per a tothom"
Més de 200 persones van poder gaudir d'una pel·lícula d'entreteniment: Atrapa la bandera, amb les condicions adaptades i obert a tothom.
25 Octubre 2015
"Cap de setmana en família"
30 famílies de l'Associació van gaudir d'un cap de setmana al Vilar Rural de Cardona on van poder fer un munt d'activitats i compartir amb altres famílies.
1-2-3 Juliol 2015
"Sortida amb el Pailebot Santa Eulàlia"
Varies famílies de l'associació van sortir a navegar amb el Pailebot pel litoral del Barcelona i conèixer com funciona un veler.
27 Juny 2015
"El curiós incident del gos a mitjanit"
25 persones van poder gaudir d'aquesta obre de teatre protagonitzada per un jove amb TEA.
7 Abril 2015
"II Edició de Cinema per a tothom"
Més de 200 persones van poder gaudir d'una pel·lícula d'entreteniment: Annie, amb les condicions adaptades i obert a tothom.
15 març 2015

Per a més informació contacteu amb aprenem.atencio@gmail.com