Dia Mundial de conscienciació sobre l'autisme

Molts nens i nenes desitgen que arribi el dia en què puguin anar a l’escola com qualsevol altre, sense que l’etiqueta de l’Autisme els segregui.

L’Associació APRENEM per a la Inclusió de les Persones amb Autisme neix l’any 2006 per iniciativa d’un grup de famílies amb l’objectiu de defensar els DRETS drets i la dignitat de les persones amb Autisme per a la millora de la seva qualitat de vida i la de les seves famílies.

Les Nacions Unides des de l’any 2008, van declarar  el dia 2 d’abril com el Dia Internacional de conscienciació sobre l’autisme amb l’objectiu de:

• Apropar a les persones amb autisme a tothom per afavorir el contacte que ajudi a trencar mites.
  • Sensibilitzar a la societat sobre les necessitats de les persones amb autisme i les seves famílies.